2014年4月15日 星期二

Saka tosa O sito kako (第二單元 我是學生)


語音請點選→語音請點選

✿‿✿課程每週播放一單元,歡迎大家學習收聽✿‿✿

語音全文內容

第二單元 我是學生 Saka tosa O sito kako.


課文:O sito kiso hay?

漢譯:你是學生嗎?

生字:O sito(學生) kiso(你) hay(嗎) ?


課文:Hay, o sito kako.

漢譯:是的,我是學生.

生字:Hay(是的) o sito(學生) kako(我).


課文:O sito ciira hay?

漢譯:他是學生嗎?

生字:O sito(學生) ciira(他) hay(嗎)?


課文:Caay, o singsi ciira.

漢譯:不是,他是老師.

生字:Caay(不是), o singsi(老師) ciira(他).


單字及其他用詞介紹


Sito(學生)
Tinako(例句):

1. O sito ciira(cingra). 他是學生。

2. O sito ci Kacaw. 嘎照是學生。


singsi(老師)
Tinako(例句):

1. O singsi kako. 我是老師

2. O singsi ci Calaw. 查勞是老師


caay(不是) caayay(不是的)
Tinako(例句):

1. Caay, o singsi ci Calaw. 不是,查勞是老師。

2. Caay, o sito ci Kacaw. 不是,嘎照是學生。

3. O caayay ko singsi ciira(cingra). 他不是老師。


Cudad(文字) Micudaday(讀書的 寫字的) picudadan(學校)
Tinako(例句):

1. O minanamay i picudadan ko sito. 學生是到學校學習的。



沒有留言:

張貼留言